Ostatni tydzień to czas zaciętych walk między Siłami Sprzymierzonymi, a członkami wschodnioeuropejskich ugrupowań paramilitarnych. Wspomagane i finansowane przez dalekowschodnich terrorystów roszczą sobie prawa do coraz większych terenów w Europie Centralnej. Jak donosi wiele niezależnych źródeł, w ostatnich starciach zginęło co najmniej 150 osób, w tym najprawdopodobniej grupa cywilnych pracowników Europejskiego Ośrodka Naukowego. Niepotwierdzona jest do tej pory informacja dotycząca powodu ewentualnego ataku, anonimowe źródła w Zjednoczonej Armii mówią jednak o ultranowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, nad jakimi pracowali naukowcy. Faktem jest, że konwój naukowców stracił możliwość łączności, a Siły Sprzymierzone już zapowiedziały natychmiastową interwencję i wysłanie w rejon ekipy poszukiwawczej. "To bardzo prawdopodobne, że bojówki chciały zdobyć stworzone przez poległych naukowców prototypy urządzeń. Już od jakiegoś czasu mówiło się o nowoczesnych rozwiązaniach mających zrewolucjonizować nasz przemysł zbrojeniowy." - komentują specjaliści. Co zastanie na miejscu ekipa poszukiwawcza? Niewyjaśnione okoliczności utraty łączności z konwojem budzą wiele kontrowersji, dodatkowo - przywodzą na myśl najgorsze - atak ze strony najemników wysłanych przez wschodnioeuropejskich terrorystów.
1.Zasady trafień - trafienie w broń uniemożliwia korzystanie z niej - w przypadku braku broni bocznej, trafienie takie liczone jest jak normalne trafienie - gracz trafiony, siada w widocznym miejscu (tam gdzie dostał, wychodzi tylko z ukrycia) oznaczając się wyraźnie czerwoną szmatą
2.Medycy i ranni - medyk leczy poprzez obwiązanie kończyny rannego bandażem - nie ma limitów uzdrowień - ranne osoby oznaczone czerwoną szmatą czekają na medyka do skutku - ranni mogą tylko wzywać pomoc, słownie lub przez radio podając pozycję - możliwe jest przenoszenie i przeciąganie rannych do medyków - osoby ranne zobowiązane są do wyraźnego oznaczenia kolorem czerwonym i przyjęcia pozycji umożliwiającej ich łatwe rozpoznanie jako nieszkodliwych - w przypadku kiedy wszyscy gracze zostaną wyeliminowani, medycy ożywają w sytuacji, kiedy został zerwany kontakt z wrogiem (tj. Nie zachodzi wymiana ognia, brak kontaktu wzrokowego z przeciwnikiem, w szczególnym otoczeniu – duża odległość od wroga, stale zwiększająca się (wróg nie wykazuje zainteresowania-odchodzi)), następnie leczą zespół.
3.Amunicja - brak limitu dla amunicji w magazynkach (niezależnie od pojemności) - magazynki mogą być uzupełnione wyłącznie w bezpośredniej obecności żołnierza wsparcia (amunicyjny)
4.Inne/rozkazy - co najmniej dowódca zobowiązany jest do posiadania zegarka z ustawioną ustaloną na potrzeby scenariusza godziną - dowódca stale nadzoruje aktualną godzinę - wszelkie wytyczne przekazywane są stronom knfliktu w formie kopert z rozkazami utrzymanymi w stylu transmisji radiowej z centrum dowodzenia - wytyczne dotyczące czasu i symbolu następnej otwieranej koperty znajdują się w danej kopercie poprzedzającej, w formie odnośnika na końcu tekstu:
*[Zadanie wykonane][co zrobić]+otworzyć kopertę [symbol], [ewentualna dokładnagodzina otwarcia] *[zadanie niewykonane][czynność do wykonania]+otworzyć kopertę[symbol], [ewentualna godzina otwarcia] - dowódcy są jedynimi osobami mogącymi dysponować kopertami - otwierane są wyłącznie koperty właściwe dla danej sytuacji - otworzenie koperty wcześniej lub koperty niewłaściwej zakłóci przebieg i/lub uniemożliwi dalsze sensowne rozgrywanie scenariusza, koperta otworzona zbyt późno będzie przyczyną problemów drużyny (koniecznośc nadrabiania straconego czasu) - koordynowanie działań w czasie jest niezwykle ISTOTNE! Dla sprawnego przebiegu zabawy
5.Niezbędne wyposażenie graczy: - czerwona szmata - mile widziany zegarek u każdego - opcjonalnie radia - bandaż (dla wręczenia medykowi - brak bandażu - niemożność bycia wyleczonym)
Niezbędne wyposażenie dowódców: - radio - KOMPAS - ZEGAREK
Przewidywany czas rozgrywki ok. 2 godzin.
W załączeniu mapa terenu:
F5 - ruiny L1 - ruiny F7 - ambona H7 - woda G9/10 - mostek A2 - E9 - rów/okop I6 - skrawek łąki - "parking" I3 - "okopy"/dziury
Więcej TU-> http://www.ranger-airsoft-team.pun.pl/v … 2407#p2407
|