Ogłoszenie

Z dniem 09.02.2015 forum kończy działalność. Nowe forum dostępne pod adresem www.usse.pun.pl - zapraszam do rejestracji!

  • Index
  •  » NEWSY
  •  » Operacja "Dzień Muflona" 24.04.2010 Mieczewo

#1 2010-03-24 23:41:42

krissnt

Administrator

Operacja "Dzień Muflona" 24.04.2010 Mieczewo

http://img213.imageshack.us/img213/3936/dzienmflona.jpg

Nad terytorium prowincjonalnego Protektoratu Rednekii, Siły Specjalne Cesarstwa Kretynii zestrzeliły samolot transportowy należący do Sił Powietrznych Republiki Moronii. Jak to zwykle w takich sytuacjach bywa, na pokładzie samolotu znajdował się arcyważny ładunek, którego posiadanie może być kluczem do zwycięstwa w zimnej wojnie, którą toczą w tym sezonie obydwa mocarstwa.

Na teren Rednekii zostały wysłane Korpusy Ekspedycyjne o zbliżonej sile uderzeniowej. Oczywiście takie zgrupowanie obydwu sił imitujących armię nie pozostaje obojętne lokalnemu kolorytowi, który regularnie uciskany jest przez jedno, bądź drugie mocarstwo w zależności od koniunktury politycznej.



ZASADY:


1. Ograniczenie amunicyjne:

a) 400 sztuk dla karabinków automatycznych, pistoletów maszynowych i reszty zwyczajnego badziewia,

b) 1500 sztuk dla broni wsparcia,

c) 100 sztuk dla wszelkiej maści snajperek,

d) 30 sztuk dla broni bocznej.


WAŻNE: Istnieją 2 sposoby uzupełniania jednostki kompozytu (czyli liczby kulek na jedną giwerę):


a) Przyfrontowe magazyny: Nielimitowana liczba doładowań. Mogą doładowywać się w nich wszyscy gracze. Magazyny można przejmować, odbijać i wysadzać. Baza pełni rolę centralnego magazynu, ale nie można jej zniszczyć ani zdobyć.

b) Amunicyjni wyposażeni w taktyczne cudo zwane plecakiem. Limit uzupełnień na plecak wynosi 5 jednostek kompozytu. Po zużyciu tego zapasu, amunicyjny musi śmigać do magazynu w celu uzupełnienia zapasu.


CHOLERNIE WAŻNE: Jeżeli limit amunicji powoduje, że jeden z twoich low/mid/real-capów powinien zostać niedoładowany do końca (bo wykorzystałeś już kulki przydzielone na jedno doładowanie) możesz bez przeszkód zapakować ten magazynek do pełna. Zasada nie dotyczy oczywiście hi-capów, magazynków bębnowych, wiadrowych i reszty tałatajstwa.



2. Ranni i martwi:

a) Rannym stajesz się po oberwaniu kulką w JAKĄKOLWIEK część ciała, munduru lub oporządzenia. Jeżeli dostałeś kulką rzuconą, wyplutą, czy upuszczoną to trafienie też się liczy.

b) Ranny siada na swoim tyłku, jakkolwiek kościsty i niewygodny by nie był i czeka na medyka. Może gadać. W tym czasie rannemu nie wolno się przemieszczać, chyba że ktoś go przenosi, odciąga czy co, ale nie prowadzi homoseksualnie za rączkę. Śmiertelny staje się dopiero kolejny postrzał.

c) Ranny może wzywać medyka przez całe DWIE MINUTY, po czym staje się trupem. Wtedy wyciąga czerwoną szmatę, zabezpiecza giwerą i chyłkiem udaje się do respa w swojej bazie. Respujemy się po upływie 5 osób.;p

d) Każdy ranny może zostać uleczony przez medyka. Leczenie trwa 10 sekund. Limit uleczeń na zawodnika jest nieograniczony.


RANNI MOGĄ GADAĆ Z ŻYWYMI! TRUPY NIE! RYKOSZETY SIĘ NIE LICZĄ!



3. Medycy:

a) Medyk posiada przy sobie limit 5 uleczeń. Po tym czasie udaje się do bazy lub magazynu po kolejną ich porcję. W bazie i magazynach znajdują się nieograniczone zapasy uleczeń.

b) Medyk nie może leczyć sam siebie.

c) Medyk leczy rannego poprzez dotknięcie.

d) Gracz staje się nieśmiertelny tylko wtedy, kiedy medyk trzyma rękę w jego gaciach.



4. Jeńcy:

a) Ranny odnaleziony przez graczy przeciwnej strony staje się jeńcem.

b) Jeniec udaje się do aresztu, gdzie spędza 30 minut. Potem może wracać do swoich jako trup, a następnie zwyczajnie się respuje.

c) Jeniec nie ucieka.

d) Areszt można zdobyć, a jeńców uwolnić.



5. Otrzymywanie zadań:

Zadania dostarczane są do rąk własnych dowódcy przez odpowiednio oznaczonego gracza. W zaklejonych kopertach.



6. Tubylcy:

Tubylcy nienawidzą wszystkich. Ich zadaniem jest utrudnianie życia walczącym stronom. Aczkolwiek ich przychylność można zdobyć. Znacznie ułatwi to realizację części zadań.

Jak widać impreza przygotowana w typowym dla Wacola stylu... :] Niemniej jednak - jestem przekonany - będzie stać na wysokim poziomie.

POTWIERDŹ OBECNOŚĆ TU-> http://www.ranger-airsoft-team.pun.pl/v … 1633#p1633

Offline

 
  • Index
  •  » NEWSY
  •  » Operacja "Dzień Muflona" 24.04.2010 Mieczewo

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs warszawa