Ogłoszenie

Z dniem 09.02.2015 forum kończy działalność. Nowe forum dostępne pod adresem www.usse.pun.pl - zapraszam do rejestracji!

#1 2012-08-06 22:41:10

Mirimon

Użytkownik

Uszanowanie, to fajny ja

Czołem

Karol się kłania, długowłosy dziennikarz, z którym się strzelaliście w niedzielę. Wysyłam Wam odnośnik do zdjęć, które robiła Karolina - LINK.

Gdy już reportaż zostanie napisany to galeria pojawi się na stronach: www.szamotuly.naszemiasto.pl i www.nowytomysl.naszemiasto.pl

Mam czas do wtorku przyszłego tygodnia, aby naskrobać ładniutki tekst. Także jako strażak mówię, że się nie pali.

Dzięki za pomoc przy zdjęciach i za miłą wymianę kulek.

A już z innej beczki. Jak niektórzy z Was wiedzą moja replika odmówiła posłuszeństwa, nie znam się kompletnie na mechanice sprzętu. Wiem, że zwalone jest coś w gearboxie i przy selektorze ognia, przy naciśnięciu spustu nic się nie dzieje, replika nawet żadnego odgłosu nie wydaje. Czy ktoś czujący się dobrze w temacie chciałby za opłatą zajrzeć do niej? Replika AKM - Cyma CM.036.

Łączę uścisk dłoni,
Karol Grajewski

Ostatnio edytowany przez Mirimon (2012-08-06 22:42:40)

Offline

#2 2012-08-06 23:05:53

krissnt

Administrator

Re: Uszanowanie, to fajny ja

Cześć!

Co do artykułu - dla świętego spokoju proponuję nie publikować zdjęcia z całości obiektu, tak żeby miejsce wojaży pozostało nieznane. Nie potrzeba nam zainteresowania kogoś związanego z tym budynkiem, po co kusić los A kulek WSZYSCY używamy BIO i strzelamy wyłącznie na (prywatnych) terenach naszych znajomych, no nie? Warto pamietać, zanim da się pożywkę malkontentom i czepiaczom.

Z giwerką może być faktycznie masa różnych rzeczy... styki i kable to ponad moje siły, możesz poczatować na Pandziola - najlepszy serwis

Widzę, że nieświadomie zapewne używasz tej maski z siatką - tragedia. Wyrzuć to i kup okulary (albo załóż je pod spód), szczególnie do CQB, ta siatka nie daje ochrony!

Offline

#3 2012-08-07 02:00:53

Mac

Użytkownik