Ogłoszenie

Z dniem 09.02.2015 forum kończy działalność. Nowe forum dostępne pod adresem www.usse.pun.pl - zapraszam do rejestracji!

  • Index
  •  » NEWSY
  •  » Battlefield 5 20.03 - Mieczewo

#1 2010-03-05 11:13:20

krissnt

Administrator

Battlefield 5 20.03 - Mieczewo

http://img220.imageshack.us/img220/9614/mieczewo.jpg

1. Informacje ogólne
* Mieczewo 20.03 10:00
* 2 strony konfliktu, każdy oznakowuje obydwa ramiona
* 2-3 scenariusze po ok. 1,5h
* punkty zwycięstwa za utrzymywanie flag i wykonywanie zadań
* kanały: 1 - organizatorzy i inżynierowie, 2-4 - pomarańczowi 6-8 - niebiescy
* powyżej 450 fpsów tylko ogień pojedynczy
* przez 4 imprezy nie dostałem ANI JEDNEJ zgody od rodziców nieletnich; informuję, że tym razem nieletni bez zgody rodziców mogą wracać do domu; wzór jest tu http://wmasg.pl/forum/index.php?showtop … l=nieletni
* z powodu zaginięcia w niewyjaśnionych okolicznościach połowy z zakupionych przeze mnie 76 naszywek, będzie niedobór specjalistów (szczególnie medyków); przypominam, że naszywki posiadają haczyki, co nie oznacza, że będą się trzymały czoła czy dupy, jedyne słuszne miejsce na przyczepienie naszywki to rzep z pętelkami (miękki)
* składka na rekwizyty - 5 zł na konto 42 1020 4027 0000 1202 0796 0463 Filip Kiernicki (tak, można na miejscu!)

2. Flagi i inżynierowie
* flagi przejmować mogą tylko inżynierowie
* przejęcie flagi wymaga trzymania jej przez 2minuty
* podczas przejmowania flagi nikt się przy niej nie respuje
* przejęcie flagi należy zgłosić na kanale 1 (np. "pomarańczowi zdobyli wieżę"), organizator musi to potwierdzić - inaczej przejęcie nie będzie uznane

3. Ranni i medycy
* trafiony gracz wyciąga schodzi z linii ognia, siada, wyciąga czerwoną szmatę, czeka 5 minut, po czym udaje się (nie przecinając linii wroga) do SWOJEJ FLAGI, albo RESPA - dotyka, ożywa
* medyka można wzywać krzykiem/przez radio - niebiescy wzywają SANITARIUSZA
* rannego można ciągnąć/nieść, ale nie prowadzić za rączkę
* medyk leczy przez 2 minuty
* pierwsze trafienie = ranny, drugie trafienie = trup - w obu przypadkach trzeba 5 miniut przesiedzieć, ale trupa medyk nie wyleczy

4. Amunicja i żołnierze wsparcia
* obowiązuje limit 300 kulek w magazynkach, po wystrzeleniu których nie można strzelać
* uzupełnić amunicję można na 2 sposoby: przez dotknięcie żołnierza wsparcia oraz ożywając przy fladze
* żołnierze wsparcia nie mają limitu amunicji

5. Punkty kluczowe i mapa
http://img709.imageshack.us/gal.php?g=bf5.jpg
* samochody należy zaparkować na terenie tak, aby nie przeszkadzały w grze
* w respach obowiązuje zakaz strzelania, przebywają tam tylko trupy, w respach obowiązuje ochrona oczu
* posadanie flagi = posiadanie punktu kluczowego
* wieża komunikacyjna - pozwala dowódcy wezwać wsparcie lotnicze raz na 20 minut
* szpital - daje kontrolującej go frakcji dodatkową naszywkę medyka
* skład amunicji - generuje pirotechnikę raz na jakiś czas
* droga - umożliwia dowódcy wezwanie posiłków raz na 20 minut
* wychodek - posiada pozytywny wpływ na morale - podwójna wartość punktów
* kompleks podziemny - daje kontrolującej go frakcji dodatkową naszywkę inżyniera
* punkt obserwacyjny - pozwala dowódcy wezwać wsparcie artyleryjsie raz na 20 minut

Zasady zakładają wzrost znaczenia dowódców i komunikacji radiowej. Respy są umiejscowione tak, że nie powinno dojść do okrążenia jednej ze stron. Wszystkie punkty kluczowe są narażone na ataki z respów, a do tego przynależność flag jest jawnie podana na 1. kanale.


POTWIERDZANIE OBECNOŚCI TUTAJ! >>> http://www.ranger-airsoft-team.pun.pl/v … 1438#p1438

Offline

 
  • Index
  •  » NEWSY
  •  » Battlefield 5 20.03 - Mieczewo

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.hotelstayfinder.com