Ogłoszenie

Z dniem 09.02.2015 forum kończy działalność. Nowe forum dostępne pod adresem www.usse.pun.pl - zapraszam do rejestracji!
  • Index
  •  » NEWSY
  •  » Codename: Retrieval - scenariusz w Mariankowie

#1 2010-06-14 17:53:27

krissnt

Administrator

Codename: Retrieval - scenariusz w Mariankowie

http://img638.imageshack.us/img638/2104/retrieval.jpg

     Ostatni tydzień to czas zaciętych walk między Siłami Sprzymierzonymi, a członkami wschodnioeuropejskich ugrupowań paramilitarnych. Wspomagane i finansowane przez dalekowschodnich terrorystów roszczą sobie prawa do coraz większych terenów w Europie Centralnej.
     Jak donosi wiele niezależnych źródeł, w ostatnich starciach zginęło co najmniej 150 osób, w tym najprawdopodobniej grupa cywilnych pracowników Europejskiego Ośrodka Naukowego. Niepotwierdzona jest do tej pory informacja dotycząca powodu ewentualnego ataku, anonimowe źródła w Zjednoczonej Armii mówią jednak o ultranowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, nad jakimi pracowali naukowcy. Faktem jest, że konwój naukowców stracił możliwość łączności, a Siły Sprzymierzone już zapowiedziały natychmiastową interwencję i wysłanie w rejon ekipy poszukiwawczej.
     "To bardzo prawdopodobne, że bojówki chciały zdobyć stworzone przez poległych naukowców prototypy urządzeń. Już od jakiegoś czasu mówiło się o nowoczesnych rozwiązaniach mających zrewolucjonizować nasz przemysł zbrojeniowy." - komentują specjaliści.
     Co zastanie na miejscu ekipa poszukiwawcza? Niewyjaśnione okoliczności utraty łączności z konwojem budzą wiele kontrowersji, dodatkowo - przywodzą na myśl najgorsze - atak ze strony najemników wysłanych przez wschodnioeuropejskich terrorystów.



1.Zasady trafień
- trafienie w broń uniemożliwia korzystanie z niej
- w przypadku braku broni bocznej, trafienie takie liczone jest jak normalne trafienie
- gracz trafiony, siada w widocznym miejscu (tam gdzie dostał, wychodzi tylko z ukrycia) oznaczając się wyraźnie czerwoną szmatą

2.Medycy i ranni
- medyk leczy poprzez obwiązanie kończyny rannego bandażem
- nie ma limitów uzdrowień
- ranne osoby oznaczone czerwoną szmatą czekają na medyka do skutku
- ranni mogą tylko wzywać pomoc, słownie lub przez radio podając pozycję
- możliwe jest przenoszenie i przeciąganie rannych do medyków
- osoby ranne zobowiązane są do wyraźnego oznaczenia kolorem czerwonym i przyjęcia pozycji umożliwiającej ich łatwe rozpoznanie jako nieszkodliwych
- w przypadku kiedy wszyscy gracze zostaną wyeliminowani, medycy ożywają w sytuacji, kiedy został zerwany kontakt z wrogiem (tj. Nie zachodzi wymiana ognia, brak kontaktu wzrokowego z przeciwnikiem, w szczególnym otoczeniu – duża odległość od wroga, stale zwiększająca się (wróg nie wykazuje zainteresowania-odchodzi)), następnie leczą zespół.

3.Amunicja
- brak limitu dla amunicji w magazynkach (niezależnie od pojemności)
- magazynki mogą być uzupełnione wyłącznie w bezpośredniej obecności żołnierza wsparcia (amunicyjny)

4.Inne/rozkazy
- co najmniej dowódca zobowiązany jest do posiadania zegarka z ustawioną ustaloną na potrzeby scenariusza godziną
- dowódca stale nadzoruje aktualną godzinę
- wszelkie wytyczne przekazywane są stronom knfliktu w formie kopert z rozkazami utrzymanymi w stylu transmisji radiowej z centrum dowodzenia
- wytyczne dotyczące czasu i symbolu następnej otwieranej koperty znajdują się w danej kopercie poprzedzającej, w formie odnośnika na końcu tekstu:

    *[Zadanie wykonane][co zrobić]+otworzyć kopertę [symbol], [ewentualna dokładnagodzina otwarcia]
*[zadanie niewykonane][czynność do wykonania]+otworzyć kopertę[symbol], [ewentualna godzina otwarcia]
- dowódcy są jedynimi osobami mogącymi dysponować kopertami
- otwierane są wyłącznie koperty właściwe dla danej sytuacji
- otworzenie koperty wcześniej lub koperty niewłaściwej zakłóci przebieg i/lub uniemożliwi dalsze sensowne rozgrywanie scenariusza, koperta otworzona zbyt późno będzie przyczyną problemów drużyny (koniecznośc nadrabiania straconego czasu)
- koordynowanie działań w czasie jest niezwykle ISTOTNE! Dla sprawnego przebiegu zabawy

5.Niezbędne wyposażenie graczy:
- czerwona szmata
- mile widziany zegarek u każdego
- opcjonalnie radia
- bandaż (dla wręczenia medykowi - brak bandażu - niemożność bycia wyleczonym)

Niezbędne wyposażenie dowódców:
- radio
- KOMPAS
- ZEGAREK



Przewidywany czas rozgrywki ok. 2 godzin.



W załączeniu mapa terenu:
http://img52.imageshack.us/img52/4725/mapachronica.jpg
F5 - ruiny
L1 - ruiny
F7 - ambona
H7 - woda
G9/10 - mostek
A2 - E9 - rów/okop
I6 - skrawek łąki - "parking"
I3 - "okopy"/dziury

Więcej TU-> http://www.ranger-airsoft-team.pun.pl/v … 2407#p2407

Offline

 
  • Index
  •  » NEWSY
  •  » Codename: Retrieval - scenariusz w Mariankowie

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Jacuś Międlar znaki wodne sklep